SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" aktuālās vakances
Galvenie pienākumi -
1. Sadarbībā ar Reģiona pašvaldībām nodrošināt Viduslatvijas atkritumu apsaimniekošanas reģiona Jelgavas valstspilsētas, Dobeles un Jelgavas novadu atkritumu apsaimniekošanas plāna 2023. – 2027.gadam (turpmāk – Plāns) ieviešanu, ņemot vērā Atkritumu apsaimniekošanas likumā noteikto pašvaldību kompetenci atkritumu apsaimniekošanas jomā.
2. Sadarbībā ar Reģiona pašvaldībām un Atkritumu apsaimniekošanas likumā noteiktajā kārtībā izraudzīto atkritumu apsaimniekotāju veicināt iedzīvotāju aktīvu iesaisti atkritumu šķirošanā, to rašanās novēršanā un samazināšanā, rīkojot izglītošanas pasākumus par atkritumu šķirošanu, to rašanās novēršanu un samazināšanu veicinošas kampaņas.
3. Apkopot un pēc pieprasījuma sniegt valsts un pašvaldību institūcijām informāciju par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu Reģiona pašvaldībās, lai izvērtētu atkritumu pārstrādes un atkritumu apglabāšanas samazināšanas mērķu izpildi. 4. Nodrošināt atkritumu sagatavošanas pārstrādei un reģenerācijai iekārtu izveides koordinēšanu.
5. Nodrošināt bioloģisko atkritumu pārstrādes iekārtu izveides koordinēšanu.
6. Nodrošināt būvniecības un būvju nojaukšanas atkritumu pārstrādes iekārtu izveides koordinēšanu.
7. Nodrošināt citu ar atkritumu apsaimniekošanu saistīto darbību koordinēšanu.
8. Nodrošināt atkritumu dalītās vākšanas sistēmas darbības koordinēšanu.
9. Nodrošināt Reģiona pašvaldību administratīvajās teritorijās esošo atkritumu apsaimniekotāju, kas nodarbojas ar dažādu veidu atkritumu (sadzīves, ražošanas un bīstamo atkritumu) apstrādi, sagatavošanu atkārtotai izmantošanai, pārstrādi vai materiālu reģenerāciju, datu bāzes uzturēšanu.
10. Nodrošināt ar mājkompostēšanu un citu sadzīves atkritumu plūsmu saistītās informācijas apkopošanu.
11. Nodrošināt informācijas sagatavošanu un ziņošanu valsts iestādēm par atkritumu apsaimniekošanas sektorā noteikto sadzīves atkritumu pārstrādes un reģenerācijas mērķu sasniegšanu Reģiona pašvaldībās.
12. Nodrošināt ikgadēju Reģiona pašvaldību novērtējuma sagatavošanu par to virzību uz atkritumu apsaimniekošanas sektorā noteikto sadzīves atkritumu pārstrādes un reģenerācijas mērķu sasniegšanu. Darbības uzlabošanai nepieciešamo pasākumu sagatavošana un īstenošana sadarbībā ar Reģiona pašvaldībām.
13. Nodrošināt Plānā izdarīto pieņēmumu, norādīto datu, prognožu un noteikto kvantitatīvo mērķu izpildes regulāru izvērtēšanu atbilstoši faktiskajai situācijai, aktualizēšana, ziņojuma par Plāna izpildes gaitu sagatavošana un iesniegšana Reģiona pašvaldībām.
14. Sagatavot un sniegt informāciju Reģiona pašvaldībām par AARC “Brakšķi” deleģēto uzdevuma izpildi, tajā skaitā pēc Reģiona pašvaldību pieprasījuma uzrādot ar deleģēto uzdevumu izpildi saistīto dokumentāciju.
15. Sagatavot un reizi ceturksnī iesniegt Reģiona pašvaldībām informāciju saistībā ar deleģēto uzdevumu izpildi un Reģiona pašvaldību piešķirtā finansējuma (ja tāds ir piešķirts) izlietojumu.
16. Sagatavot un reizi gadā iesniegt Reģiona pašvaldībām informāciju saistībā ar Plānā norādīto datu, prognožu un noteikto kvantitatīvo mērķu izpildes novērtējumu un prognožu izvērtēšanu atbilstoši faktiskajai situācijai.
17. Sagatavot deleģēto uzdevumu izpildes rezultātu apkopojumu un iesniegt Reģiona pašvaldībām atskaites vai ziņojumus par Uzdevuma izpildi ne retāk kā 2 (divas) reizes gadā. AARC “Brakšķi” atskaitēs jāietver ar deleģēto uzdevumu izpildi saistītās aktivitātes, to mērķis, darba uzdevumi, izpildes periods un sasniegtie rezultāti.
Prasības pretendentam -
1. Izglītība – augstāka, vēlama vides zinātnē, inženierzinātnēs, ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnēs vai vadībzinātnēs.
2. Pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs, iestādes vadītāja vietnieks, nodaļas vadītājs, nodaļas vadītāja vietnieks, struktūrvienības vadītājs, struktūrvienības vadītāja vietnieks) pēdējo 5 gadu laikā.
3. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā līdzvērtīgas jomas amatā pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē.
4. Izpratne par valsts vai pašvaldības iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu.
5. Pieredze iestādes iekšējo normatīvo aktu izstrādē.
6. Prasme strādāt komandā.
7. Prasme strādāt stresa apstākļos.
8. Pieredze cilvēkresursu pārvaldības procesu plānošanā un uzdevumu īstenošanā.
9. Prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem.
10. Valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2).
Piedāvājam:
- Stabilu atalgojumu 2500 EUR.
- Sociālas garantijas.
- Draudzīgu kolektīvu un patīkamus darba apstākļus.
- Bezmaksas stāvvietu apsargātā teritorijā.
- Darba laiku no 8:00 - 17:00 (darba dienās).
Pieteikuma dokumenti
1. Dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV).
2. Pieteikums, kurā pretendents atspoguļo motivāciju savas kandidatūras izvirzīšanai AARC “Brakšķi” vadītāja amatā, aprakstot darbam nepieciešamās spējas un sev piemītošās spējas, kā arī darba devēja ieguvumu, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu.
3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
4. Valsts valodas prasmes apliecība pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda.
Lūgums pieteikuma dokumentus sūtīt uz personals@komunalie.lv
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz darba interviju.
Prasības kandidātiem:
- Augsta atbildības sajūta un precizitāte darbā.
- Spēja pielāgoties darbam maiņās.
Darba pienākumu apraksts:
- Manuāla liela izmēra atkritumu šķirošana pa noteiktām frakcijām.
- Teritorijas labiekārtošanas darbi.
- U.c. pienākumi atbilstoši ieņemamajam amatam.
Mēs piedāvājam:
- Darbu maiņās pēc slīdošā grafika - 2 dienas strādā, 2 dienas brīvas. Darba laiks: 08:00-20:00.
- Stabilu atalgojumu 5.50-EUR / stundā (bruto).
- Par labiem darba rezultātiem iespējama piemaksa līdz 20% no noteiktās darba samaksas.
- Sociālās garantijas.
CV ar amata norādi sūtīt uz personals@komunalie.lv
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz darba interviju.
Prasības kandidātiem:
vēlama augstākā izglītība vides zinātnē, inženierzinātnēs, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā;
vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā;
labas organizatoriskās, pārliecināšanas, argumentēšanas un sadarbības prasmes;
precizitāte un atbildība;
teicamas iemaņas darbā ar datoru - MS Office;
teicamas latviešu valodas runāt un rakstīt prasmes;
B kategorijas autovadītāja apliecība.
Darba pienākumi:
veikt aprēķinus, apkopot, sistematizēt un analizēt informāciju par vides aizsardzību, sagatavot un iesniegt nepieciešamās atskaites;
apsekot teritoriju, veikt ienākošo kravu atbilstības pārbaudi, uzturēt un aktualizēt uzskaites žurnālus, izstrādāt paraugu ņemšanas plānu, piedalīties paraugu ņemšana;
savas kompetences ietvaros sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, uzņēmumiem un organizācijām jautājumos, kas nepieciešami uzņēmuma darbam;
veikt un organizēt vides kvalitātes kontroli;
veikt iegūto vides kontroles rezultātu analīzi, izstrādāt priekšlikumus vides kvalitātes saglabāšanai, uzlabošanai vai atjaunošanai;
piedalīties vides projektu izstrādē, izpildē un vadībā.
Mēs piedāvājam:
pilnas slodzes darbu stabilā un perspektīvā uzņēmumā;
iespēju profesionāli augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
draudzīgus kolēģus un mūsdienīgu darba vidi;
kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu no 1600.00 līdz 2000.00 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas.
Darba vietas atrašanās - Sadzīves atkritumu poligons "Brakšķi", Līvbērzes pagasts, Jelgavas novads.
CV ar amata norādi sūtīt uz personals@komunalie.lv
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" uzņēmuma personāla atlases projektos.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz darba interviju.
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina amata kandidātu atlasi uz SIA “Jelgavas komunālie pakalpojumi” valdes locekļa amata vietu
Valdes locekļa galvenie pienākumi:
vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā;
- nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko un finanšu vadību;
- pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri ietilpst valdes kompetencē;
- nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes lēmumos un atkritumu apsaimniekošanas nozares apstiprinātajās attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.
Pamatojoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:
- stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence);
- lēmumu pieņemšana un atbildība;
- darbinieku motivēšana un attīstīšana;
- orientācija uz attīstību.
Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (bakalaura grāds) izglītība vides pārvaldības jomā vai ekonomikā, vai uzņēmējdarbībā, vai vadībzinātnēs, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus SIA “Jelgavas komunālie pakalpojumi” valdes locekļa amatā;
- vismaz triju gadu profesionālā pieredze valdes locekļa amatā vides pārvaldības jomā vai ekonomikā, vai uzņēmējdarbībā, vai vadībzinātnēs pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrībā vai iestādē, vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā. Par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:
- vides pārvaldības vai atkritumu apsaimniekošanas uzņēmuma vadītājs;
- pašvaldības, valsts vai privātas kapitālsabiedrības struktūrvienības vadītājs;
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze Eiropas Savienības projektu realizēšanā;
- valsts valodas prasmes C1 līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei;
- stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- spēja motivēt un attīstīt darbiniekus;
- spēja orientēties uz attīstību;
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām;
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus un informāciju:
- Motivētu pieteikuma vēstuli, kas apliecina kandidāta profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam, kā arī apliecinājumu (nolikuma 1.pielikums), ka:
- nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai sodāmība par to ir noņemta vai dzēsta;
- pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību;
- attiecibā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;
- pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijusi politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;
- kandidāts ievērojot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.
- Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV);
- Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
- Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – augstākā līmeņa C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- Kandidāta sagatavoto stratēģisko redzējumu par SIA “Jelgavas komunālie pakalpojumi” galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses);
- Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi (piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.);
- Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs).
Pieteikuma iesniegšanas kārtība:
Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:
- elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu) uz
e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv vai e-adresi; - slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam uz SIA “Jelgavas komunālie pakalpojumi” valdes locekļa amatu” Jelgavas valstspilsētas pašvaldībā, Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, šādos darba laikos: P no 9:00 -19:00, O, T, C no 8:00-17:00, P no 8:00-14:30 vai pa pastu;
Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2025.gada 10.decembris līdz plkst.17.00. Pēc noteiktā termiņa saņemtie dokumenti netiek vērtēti.
Nominācijas komisijas nolikumu un pretendentam aizpildāmos pielikumus skatīt:
https://www.jelgava.lv/sludinajumi-vakances-noma/vakances/
Informācija:
SIA “Jelgavas komunālie pakalpojumi” valdes locekļa mēneša atlīdzība par darbu valdē ir 4000 euro (pirms nodokļu nomaksas).
Nominācijas komisijas sastāvs:
- Komisijas priekšsēdētāja – Sigita Beļaka, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Pašvaldības īpašumu departamenta vadītāja;
- Komisijas priekšsēdētāja vietnieks – Iveta Potapova, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Administratīvā departamenta vadītāja vietniece, Juridiskās nodaļas vadītāja;
- Komisijas locekļi:
- Mārtiņš Štāls - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu programmā;
- Simona Mirka - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Pašvaldības īpašumu departamenta Ekonomikas nodaļas galvenā speciāliste;
- Jolanta Ližus - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Vides pārvaldības speciāliste;
- Dace Ēbere - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Administratīvā departamenta Personāla vadītāja;
- Jānis Melbārdis – SIA “KULK” valdes loceklis;
- Sniedze Sproģe - SIA “Getliņi EKO” – atkritumu apsaimniekošanas reģionālā centra vadītāja.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti seši mēneši no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.
Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā “Personas datu apstrāde” paziņojumā datu subjektiem – “Personas datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem)”.